Edytujesz Dyskusja użytkownika:Paweł Niemczuk

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.

Aktualna wersja Twój tekst
Linia 624: Linia 624:
  
 
[[Tabor:Lw-01197|Ta lokomotywa]] z Płociczna jest u nas pod numerem 2230 i taki numer ma zdaje się na budce, ale w środku na tabliczce ma 1658. Czy zdjęć tej domniemanej 2230 nie należałoby przenieść do 1658, bo może tabliczka wewnątrz jest ściślej powiązana z pojazdem, niż tabliczka, która mogła zostać zamontowana z budką z innej lokomotywy?... [[Użytkownik:Pibwl|Pibwl]] ([[Dyskusja użytkownika:Pibwl|dyskusja]]) 16:04, 8 maj 2024 (UTC)
 
[[Tabor:Lw-01197|Ta lokomotywa]] z Płociczna jest u nas pod numerem 2230 i taki numer ma zdaje się na budce, ale w środku na tabliczce ma 1658. Czy zdjęć tej domniemanej 2230 nie należałoby przenieść do 1658, bo może tabliczka wewnątrz jest ściślej powiązana z pojazdem, niż tabliczka, która mogła zostać zamontowana z budką z innej lokomotywy?... [[Użytkownik:Pibwl|Pibwl]] ([[Dyskusja użytkownika:Pibwl|dyskusja]]) 16:04, 8 maj 2024 (UTC)
 
Dokonałem sporej rewolucji w WLs-kach z Płociczna, dzięki pomocy pracownika i zdjęciom z sieci. Dwie lokomotywy (1658 i 2230) przyporządkowałem do numerów w środku, a nie na budkach, które prędzej chyba były wymieniane, niż ktoś ruszał tabliczkę w środku. Z kolei lokomotywy [[Tabor:Lw-02996|WLs40 1053]]/60 i [[Tabor:Lw-00007|WLs50 1053]]/65 są na pewno zdublowane i ta druga powinna zostać usunięta - a co do pierwszej, tak naprawdę nie wiadomo czy istniała. Sęk w tym, że większość publikacji mówi, że kolej w 2000 nabyła lokomotywę 1053/65 (z ewidentnie nie pasującym rokiem produkcji), a żadna nie mówi, kiedy nabyto [[Tabor:Lw-01195|WLs50 1658]] - która stoi na kolejce od lat, i której wewnętrzny numer nie budzi wątpliwości. Nie ma natomiast na kolejce lokomotywy, która miałaby numer bez wątpienia 1053 (bo sprawna 2230 ma według pracowników numery 1658 na budce). Jedynym logicznym wytłumaczeniem, mającym pokrycie w tabliczkach, jest że numer 1053 to błędnie odczytany 1658 - i wtedy rok 1965 się zgadza. Podsumowując, fikcyjną 1053/65 należałoby skasować, a 1053/60 chyba zostawić, ze świadomością, że w sumie nie wiemy czy była taka lokomotywa. [[Użytkownik:Pibwl|Pibwl]] ([[Dyskusja użytkownika:Pibwl|dyskusja]]) 12:38, 17 maj 2024 (UTC)
 

Wkład na Enkol jest udostępniany na licencji Creative Commons – za uznaniem autora, na tych samych zasadach (szczegóły w Enkol:Prawa autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)