Edytujesz Tabor:Lw-00030
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 10: | Linia 10: | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Bydgoszcz, ul. Olowiana 18 | |Ostatnie stacjonowanie=Bydgoszcz, ul. Olowiana 18 | ||
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
+ | |Użytkownik=Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy | ||
|Właściciel=Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Trans-Mot” Sp. z o.o. w Bydgoszczy | |Właściciel=Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Trans-Mot” Sp. z o.o. w Bydgoszczy | ||
− | |Uwagi=W Fabryce Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna Tarnówka - Ptusza) posiadała zakładowy nr 1. Na tabliczce na boku kabiny widnieje numer 1967 i rok produkcji 1957. Prawidłowy rok produkcji tego egzemplarza to 1965, co wskazuje, że numer został wybity na tabliczce pochodzącej ze starszego egzemplarza. | + | |Uwagi=W Fabryce Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna Tarnówka - Ptusza) posiadała zakładowy nr 1. |
+ | Na tabliczce na boku kabiny widnieje numer 1967 i rok produkcji 1957. Prawidłowy rok produkcji tego egzemplarza to 1965, co wskazuje, że numer został wybity na tabliczce pochodzącej ze starszego egzemplarza. | ||
|Opis=Lokomotywa stoi obecnie jako pomnik przed budynkiem firmy „Trans-Mot” w Bydgoszczy. Została naprawiona przy użyciu części z dwóch innych maszyn - WLs40-885 i WLs40-1159. Wg deklaracji właściciela maszyna, choć ustawiona na pomniku jest utrzymywana w stanie sprawności technicznej. W przyszłości ma być dla niej wybudowany tor do jazdy. | |Opis=Lokomotywa stoi obecnie jako pomnik przed budynkiem firmy „Trans-Mot” w Bydgoszczy. Została naprawiona przy użyciu części z dwóch innych maszyn - WLs40-885 i WLs40-1159. Wg deklaracji właściciela maszyna, choć ustawiona na pomniku jest utrzymywana w stanie sprawności technicznej. W przyszłości ma być dla niej wybudowany tor do jazdy. | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Fabryka Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna Tarnówka - Ptusza)|1965|2006}}{{Lw stacjonowanie|Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Trans-Mot” Sp. z o.o. w Bydgoszczy|2006|nadal}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Fabryka Tektury w Tarnówce (Kolej Leśna Tarnówka - Ptusza)|1965|2006}}{{Lw stacjonowanie|Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Trans-Mot” Sp. z o.o. w Bydgoszczy|2006|nadal}} | ||
− | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie| | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|b/d|nadal}} |
− | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm| | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1957|nadal}} |
|Grafika=WLs40 1697 (2).JPG | |Grafika=WLs40 1697 (2).JPG | ||
− | |Opis grafiki=WLs50-1697 na pomniku przed bydgoską firmą | + | |Opis grafiki=WLs50-1697 na pomniku przed bydgoską firmą Trans-Mot |
|Foto1=WLs40 1697 (1).JPG | |Foto1=WLs40 1697 (1).JPG | ||
|Foto2=WLs40 1697 (3).JPG | |Foto2=WLs40 1697 (3).JPG | ||
Linia 25: | Linia 27: | ||
|Foto5=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 3.JPG | |Foto5=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 3.JPG | ||
|Opis5=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 3 | |Opis5=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 3 | ||
− | |Foto6=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie | + | |Foto6=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 4.JPG |
− | |Opis6=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie | + | |Opis6=WLs40-1697 2011.07.28 Bydgoszcz zdjęcie 4 |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
}} | }} | ||
* Informacje zebrane przez Artura Labuddę | * Informacje zebrane przez Artura Labuddę |