Tabor:Lw-03126: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Stan=Odstawiona |Producent=ZNTSiS Brzesko |Typ=WLs50M3 |Numer=024 |Rok produkcji=b/d |Rok odstawienia=przed 2024 |Ostatnie oznaczenie=b/d |Ostatni...")
 
 
Linia 12: Linia 12:
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Właściciel=Pol-Miedź Trans Sp. z o.o.
 
|Właściciel=Pol-Miedź Trans Sp. z o.o.
|Opis=W maju 2024 wystawiona na sprzedaż jako uszkodzona, wyłączona z eksploatacji z powodu awarii silnika spalinowego w wyniku pęknięcia głowicy zaworowej, wypracowania się głównych panewek ślizgowych zestawów kołowych wraz z układem wiązarowym oraz znacznego stopnia zużycia eksploatacyjnego.
+
|Opis=W maju 2024 wystawiona na sprzedaż jako uszkodzona, wyłączona z eksploatacji z powodu awarii silnika spalinowego w wyniku pęknięcia głowicy zaworowej, wypracowania się głównych panewek ślizgowych zestawów kołowych wraz z układem wiązarowym oraz znacznego stopnia zużycia eksploatacyjnego<ref>https://kolejowyportal.pl/pol-miedz-trans-chce-sprzedac-lokomotywe-waskotorowa/ </ref>.
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Miedzi "Legnica"|b/d|2024}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Miedzi "Legnica"|b/d|2024}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 18:45, 9 maj 2024


<<< WLs50M3

WLs50M3 024

Stan: odstawiona

Rok produkcji

b/d

Producent

ZNTSiS Brzesko

Stan

Odstawiona

Rok odstawienia

przed 2024

Aktualne oznaczenie

b/d

Aktualny rozstaw

b/d

Aktualne miejsce stacjonowania

Huta Miedzi "Legnica"

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

b/d


Właściciel

Pol-Miedź Trans Sp. z o.o.

Stacjonowanie

Huta Miedzi "Legnica" b/d - 2024

Rozstaw

b/d b/d - b/d

Oznaczenie

b/d b/d - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

W maju 2024 wystawiona na sprzedaż jako uszkodzona, wyłączona z eksploatacji z powodu awarii silnika spalinowego w wyniku pęknięcia głowicy zaworowej, wypracowania się głównych panewek ślizgowych zestawów kołowych wraz z układem wiązarowym oraz znacznego stopnia zużycia eksploatacyjnego[1].

Galeria