Tabor:Lw-00254: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(dr meryt)
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatnie stacjonowanie=Krośniewice
 
|Ostatnie stacjonowanie=Krośniewice
 
|Ostatni typ silnika=Wola 71H12A
 
|Ostatni typ silnika=Wola 71H12A
|Kolej=Krośnicka Kolej Wąskotorowa
+
|Kolej=Krośniewicka Kolej Dojazdowa
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1982|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1982|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-262|1982|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-262|1982|nadal}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Sompolno|1982|1992}}{{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1992|nadal}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Sompolno|1982|1992}}{{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1992|nadal}}
 
}}
 
}}

Wersja z 22:28, 11 paź 2017


<<< L45H

L45H 24607

Stan: sprawna

L45H 24607.JPG

Rok produkcji

1982


Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

Lxd2-262

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Krośniewice

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Wola 71H12A

Kolej

Krośniewicka Kolej Dojazdowa

Stacjonowanie

Sompolno 1982 - 1992
Krośniewice 1992 - nadal

Rozstaw

750 mm 1982 - nadal

Oznaczenie

Lxd2-262 1982 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła