Tabor:Lw-00011: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (próba)
m (próba)
Linia 11: Linia 11:
 
|Ostatnie stacjonowanie=Firma "TransMot" w Bygoszczy
 
|Ostatnie stacjonowanie=Firma "TransMot" w Bygoszczy
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
|Uwagi=Dane odnośnie stacjonowania na terenie firmy Trans-Mot aktualne na dzień 8 marca 2016. Została wykorzystana jako dawca części do naprawy lokomotywy [[WLs40/1697|WLs40-1697]].
+
|Uwagi=Dane odnośnie stacjonowania na terenie firmy Trans-Mot aktualne na dzień 8 marca 2016. Została wykorzystana jako dawca części do naprawy lokomotywy [[WLs40/1697|WLs40-1697]] .
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1961|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1961|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|nadal}}

Wersja z 02:50, 29 sty 2018


<<< WLs40

WLs40 1159

Stan: wrak

WLs40 1159 (1).JPG

Rok produkcji

1961

Podtyp

WLs40

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Wrak


Aktualne oznaczenie

b/d

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Firma "TransMot" w Bygoszczy

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

S324HL

Stacjonowanie

Fabryka Tektury w Tarnówce koło Ptuszy 1961 - 2006
Firma "TransMot" w Bygoszczy 2006 - nadal

Rozstaw

600 mm 1961 - nadal

Oznaczenie

b/d b/d - nadal

Dodatkowe informacje

[[Lw uwagi::Dane odnośnie stacjonowania na terenie firmy Trans-Mot aktualne na dzień 8 marca 2016. Została wykorzystana jako dawca części do naprawy lokomotywy WLs40-1697 .]]

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła

  • Informacje zebrane przez Artura Labuddę