Tabor:Lw-00623: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Typ=A20D-P |Numer=nieznany |Rok produkcji=1986 |Stan=W trakcie remontu |Rok odstawienia=2008 |Ostatnie oznaczenie=MBxd2-228 |Ostatni rozstaw=750 mm...")
 
m (drobne techniczne)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
 
|Typ=A20D-P
 
|Typ=A20D-P
|Numer=nieznany
+
|Numer=?(224)
 
|Rok produkcji=1986
 
|Rok produkcji=1986
 
|Stan=W trakcie remontu
 
|Stan=W trakcie remontu

Wersja z 14:56, 22 lis 2017


<<< A20D-P

A20D-P ?(224)

Stan: w trakcie remontu

Rok produkcji

1986


Stan

W trakcie remontu

Rok odstawienia

2008

Aktualne oznaczenie

MBxd2-228

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Krośniewice

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

D2516HMU

Kolej

Krośniewicka Kolej Dojazdowa

Użytkownik

?

Właściciel

?

Stacjonowanie

Krośniewice 1986 - nadal

Rozstaw

750 mm 1986 - nadal

Oznaczenie

MBxd2-224 1986 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Jedyny z krośniewickich "rumunów", który dotrwał sprawny do końca PKP. Później jeździł dla SKPL. Od 2008 roku stał w lokomotywowni. Ostatnimi czasy podjęto próby jego uruchomienia, ale wciąż potrzeba wiele pracy. Posiada charakterystyczną prostokątną szybę przednią.

Galeria

Źródła