Tabor:Lw-00623: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (w trakcie remontu ==> odstawiony, uzupełnienie)
Linia 3: Linia 3:
 
|Numer=?(224)
 
|Numer=?(224)
 
|Rok produkcji=1986
 
|Rok produkcji=1986
|Stan=W trakcie remontu
+
|Stan=Odstawiona
 
|Rok odstawienia=2008
 
|Rok odstawienia=2008
 
|Ostatnie oznaczenie=MBxd2-224
 
|Ostatnie oznaczenie=MBxd2-224
Linia 12: Linia 12:
 
|Użytkownik=?
 
|Użytkownik=?
 
|Właściciel=?
 
|Właściciel=?
|Opis=Jedyny z krośniewickich "rumunów", który dotrwał sprawny do końca PKP. Później jeździł dla SKPL. Od 2008 roku stał w lokomotywowni. Ostatnimi czasy podjęto próby jego uruchomienia, ale wciąż potrzeba wiele pracy. Posiada charakterystyczną prostokątną szybę przednią.
+
|Opis=Jedyny z krośniewickich "rumunów", który dotrwał sprawny do końca PKP. Później jeździł dla SKPL. Od 2008 roku stał w lokomotywowni. Ostatnimi czasy podjęto próby jego uruchomienia, ale wciąż potrzeba wiele pracy. Posiada charakterystyczną prostokątną szybę przednią.<br/>
 +
W roku 2017 wagon został uruchomiony. Wg niektórych źródeł jest sprawny. Nie jest jednak eksploatowany ze względu na fakt, że kolej, na której stacjonuje jest nieczynna.
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1986|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1986|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd2-224|1986|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd2-224|1986|nadal}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1986|nadal}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1986|nadal}}
 
}}
 
}}

Wersja z 14:52, 30 lis 2017


<<< A20D-P

A20D-P ?(224)

Stan: odstawiona

Rok produkcji

1986


Stan

Odstawiona

Rok odstawienia

2008

Aktualne oznaczenie

MBxd2-224

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Krośniewice

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

D2516HMU

Kolej

Krośniewicka Kolej Dojazdowa

Użytkownik

?

Właściciel

?

Stacjonowanie

Krośniewice 1986 - nadal

Rozstaw

750 mm 1986 - nadal

Oznaczenie

MBxd2-224 1986 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Jedyny z krośniewickich "rumunów", który dotrwał sprawny do końca PKP. Później jeździł dla SKPL. Od 2008 roku stał w lokomotywowni. Ostatnimi czasy podjęto próby jego uruchomienia, ale wciąż potrzeba wiele pracy. Posiada charakterystyczną prostokątną szybę przednią.
W roku 2017 wagon został uruchomiony. Wg niektórych źródeł jest sprawny. Nie jest jednak eksploatowany ze względu na fakt, że kolej, na której stacjonuje jest nieczynna.

Galeria

Źródła