Tabor:Lw-00623: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (drobne techniczne)
m (dr red)
 
(Nie pokazano 6 wersji utworzonych przez 4 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
 +
|Stan=Sprawna
 +
|Producent=FAUR
 
|Typ=A20D-P
 
|Typ=A20D-P
 
|Numer=?(224)
 
|Numer=?(224)
 
|Rok produkcji=1986
 
|Rok produkcji=1986
|Stan=W trakcie remontu
+
|Ostatnie oznaczenie=MBxd2-224
|Rok odstawienia=2008
 
|Ostatnie oznaczenie=MBxd2-228
 
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 +
|Ostatni typ silnika=D2516HMU
 
|Ostatnie stacjonowanie=Krośniewice
 
|Ostatnie stacjonowanie=Krośniewice
|Ostatni typ silnika=D2516HMU
+
|Użytkownik=Towarzystwo Kolei Wąskotorowych
 +
|Właściciel=Urząd Miasta i Gminy Krośniewice
 
|Kolej=Krośniewicka Kolej Dojazdowa
 
|Kolej=Krośniewicka Kolej Dojazdowa
|Użytkownik=?
+
|Opis=Jedyny z krośniewickich "rumunów", który dotrwał sprawny do końca PKP. Później jeździł dla SKPL. Od 2008 roku stał w lokomotywowni. Ostatnimi czasy podjęto próby jego uruchomienia, ale wciąż potrzeba wiele pracy. Posiada charakterystyczną prostokątną szybę przednią.<br/>
|Właściciel=?
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1986|nadal}}
|Opis=Jedyny z krośniewickich "rumunów", który dotrwał sprawny do końca PKP. Później jeździł dla SKPL. Od 2008 roku stał w lokomotywowni. Ostatnimi czasy podjęto próby jego uruchomienia, ale wciąż potrzeba wiele pracy. Posiada charakterystyczną prostokątną szybę przednią.
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd2-224|1986|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1986|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1986|nadal}}
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd2-224|1986|nadal}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1986|nadal}}
 
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 23:56, 21 sie 2019


<<< A20D-P

A20D-P ?(224)

Stan: sprawna

Rok produkcji

1986

Producent

FAUR

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

MBxd2-224

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Krośniewice

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

D2516HMU

Kolej

Krośniewicka Kolej Dojazdowa

Użytkownik

Towarzystwo Kolei Wąskotorowych

Właściciel

Urząd Miasta i Gminy Krośniewice

Stacjonowanie

Krośniewice 1986 - nadal

Rozstaw

750 mm 1986 - nadal

Oznaczenie

MBxd2-224 1986 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Jedyny z krośniewickich "rumunów", który dotrwał sprawny do końca PKP. Później jeździł dla SKPL. Od 2008 roku stał w lokomotywowni. Ostatnimi czasy podjęto próby jego uruchomienia, ale wciąż potrzeba wiele pracy. Posiada charakterystyczną prostokątną szybę przednią.

Galeria

Źródła