Tabor:Lw-01112: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 8: Linia 8:
 
|Ostatni rozstaw=785 mm
 
|Ostatni rozstaw=785 mm
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
|Ostatnie stacjonowanie=Huta "Baildon" - Katowice
+
|Ostatnie stacjonowanie=Huta Baildon
 
|Użytkownik=Huta "Baildon" - Katowice
 
|Użytkownik=Huta "Baildon" - Katowice
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta "Baildon" - Katowice|1964|do roku kasacji}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Baildon|1964|do roku kasacji}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1964|do roku kasacji}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1964|do roku kasacji}}
 
}}
 
}}

Wersja z 21:56, 3 wrz 2019


<<< 2WLs50

2WLs50 1570

Stan: złom

Rok produkcji

1964

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Złom


Ostatnie oznaczenie

b/d

Ostatni rozstaw

785 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Huta Baildon

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

S324HL

Stacjonowanie

Huta Baildon 1964 - do roku kasacji

Rozstaw

785 mm 1964 - do roku kasacji

Oznaczenie

b/d b/d - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła