Tabor:Lw-01929: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(uzup.)
(kolejność stacjonowania. To Różewo i Radzymin to może być błąd)
 
Linia 12: Linia 12:
 
|Opis=Rok 1960 (zgodny z zakresem numeracji) i początkowy przydział do cegielni "Radymno" według B. Pokropińskiego<ref>Bogdan Pokropiński: ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009, s. 159</ref>; według innych informacji rok 1964.
 
|Opis=Rok 1960 (zgodny z zakresem numeracji) i początkowy przydział do cegielni "Radymno" według B. Pokropińskiego<ref>Bogdan Pokropiński: ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009, s. 159</ref>; według innych informacji rok 1964.
 
Na początku roku 1990 lokomotywa przybyła do Marek ze zlikwidowanej kolei cegielnianej w Radzyminie<ref>[[Biblioteka:A-04486]]</ref>
 
Na początku roku 1990 lokomotywa przybyła do Marek ze zlikwidowanej kolei cegielnianej w Radzyminie<ref>[[Biblioteka:A-04486]]</ref>
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Marki"|1990|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Różewo"|b/d|1990}}{{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Radymno"|1960}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Radymno"|1960}}{{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Różewo"|b/d|1990}}{{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Marki"|1990|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs40-1089|1964|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs40-1089|1964|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1964|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1964|b/d}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 13:32, 10 wrz 2022


<<< WLs40

WLs40 1089

Stan: nieznany

Rok produkcji

1960

Producent

ZNTK Poznań

Stan

Nieznany


Aktualne oznaczenie

WLs40-1089

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Cegielnia "Marki"

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

Nieznany

Stacjonowanie

Cegielnia "Radymno" 1960 - b/d
Cegielnia "Różewo" b/d - 1990
Cegielnia "Marki" 1990 - b/d

Rozstaw

600 mm 1964 - b/d

Oznaczenie

WLs40-1089 1964 - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Rok 1960 (zgodny z zakresem numeracji) i początkowy przydział do cegielni "Radymno" według B. Pokropińskiego[1]; według innych informacji rok 1964. Na początku roku 1990 lokomotywa przybyła do Marek ze zlikwidowanej kolei cegielnianej w Radzyminie[2]

Galeria

Źródła

  1. Bogdan Pokropiński: Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej, 2009, s. 159
  2. Biblioteka:A-04486