Rejestr filtru nadużyć

Nawigacja po filtrze nadużyć (Główna | Ostatnie zmiany filtrów | Skontroluj dawniejsze edycje | Rejestr nadużyć)
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Szczegóły wpisu w rejestrze 98 157

16:21, 8 lut 2023: 83.20.137.109 (dyskusja) uruchomił(a) filtr 1, wykonując „edit” na 3Aw. Podjęte działania: Odrzuć; Opis filtru: Link spamming (sprawdź)

Wprowadzone w edycji zmiany

  
 
Zdjęcia Wagonu 3Aw:
 
Zdjęcia Wagonu 3Aw:
 +
[http://swr.podkarpackakolej.net/wagony2/bxhpi.jpg Wagon 3Aw widok ogólny]
 +
[http://swr.podkarpackakolej.net/wagony2/bxhpi-in.jpg Wagon 3Aw wnętrze]
  
 
== Lista wagonów 3Aw ==
 
== Lista wagonów 3Aw ==

Parametry akcji

ZmiennaWartość
Nazwa konta użytkownika (user_name)
'83.20.137.109'
Grupy (w tym ukryte), do których należy użytkownik (user_groups)
[ 0 => '*' ]
Identyfikator strony (page_id)
2034
Przestrzeń nazw strony (page_namespace)
0
Tytuł strony (bez przestrzeni nazw) (page_title)
'3Aw'
Pełny tytuł strony (page_prefixedtitle)
'3Aw'
Akcja (action)
'edit'
Opis zmian (summary)
''
Stary model zawartości (old_content_model)
'wikitext'
Nowy model zawartości (new_content_model)
'wikitext'
Stary wikikod strony, przed modyfikacją (old_wikitext)
''''3Aw''' - typ polskich wąskotorowych wagonów pasażerskich produkowanych w latach 1957-1960 w [[Pafawag|Państwowej Fabryce Wagonów Pafawag]]. Większość wyprodukowanych egzemplarzy była przeznaczona dla kolei wąskotorowych w ZSRR początkowo jako [[2Aw]]. 75 sztuk zostało zbudowanych na potrzeby [[PKP]]. Po skreśleniu z PKP 2 wagony przekazano na kolej zakładową [[Kopalnia Węgla Kamiennego "Kazimierz-Juliusz"|Kopalni Węgla Kamiennego "Kazimierz-Juliusz"]] Zdjęcia Wagonu 3Aw: == Lista wagonów 3Aw == Lista zawiera głównie wagony 3Aw/1 użytkowane na PKP {| class="wikitable sortable" !Nr fabr. !Rok prod. !Stan !Prześwit !Oznaczenie !Stacjonuje |- |563 |1959 | style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 407-5]] |Rogów |- |567 |1959 | style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 411-7]] |Krośniewice |- |591 |1959 | style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony |750 mm | |Berehowo (UA) |- |613 |1960 | style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony |750 mm | |Berehowo (UA) |- |615 |1960 | style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony |750 mm | |Berehowo (UA) |- |763 |1960 | style="background-color:#80FFFF;" |W trakcie remontu |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 427-3]] |Dynów |- |779 |1960 | style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 443-0]] |Sochaczew |- |781 |1960 | style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 445-5]] |Rogów |- |556 |1959 | style="background-color:#CA95FF;" |pomnik |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 400-0]] |Milicz |- |793 |1960 | style="background-color:#CA95FF;" |pomnik |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 457-0]] |Krotoszyn |- |564 |1959 | style="background-color:#80FF89;" |sprawny |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 408-3]] |Przeworsk |- |566 |1959 | style="background-color:#80FF89;" |sprawny |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 410-9]] |Przeworsk |- |786 |1960 | style="background-color:#80FF89;" |sprawny |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 450-5]] |Gniezno |- |788 |1960 | style="background-color:#80FF89;" |sprawny |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 452-1]] |Środa Miasto |- |789 |1960 | style="background-color:#80FF89;" |sprawny |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 453-9]] |MKW Sochaczew |- |795 |1960 | style="background-color:#80FF89;" |sprawny |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 459-6]] |Jędrzejów |- |797 |1960 | style="background-color:#80FF89;" |sprawny |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 461-2]] |Jędrzejów |- |799 |1960 | style="background-color:#80FF89;" |sprawny |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 463-8]] |Jędrzejów |- |557 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 401-8]] | |- |558 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 402-6]] | |- |559 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 403-4]] | |- |560 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 404-2]] | |- |561 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 405-9]] | |- |562 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 406-7]] | |- |565 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 409-1]] | |- |568 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 412-5]] | |- |569 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 413-3]] | |- |570 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 414-1]] | |- |571 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 415-8]] | |- |572 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 416-6]] | |- |573 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 417-4]] | |- |574 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 418-2]] | |- |575 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 419-0]] | |- |576 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 420-8]] | |- |577 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 421-6]] | |- |578 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 422-4]] | |- |579 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 423-2]] | |- |580 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 424-0]] | |- |761 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 425-7]] | |- |762 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 426-5]] | |- |764 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 428-1]] | |- |765 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 429-9]] | |- |766 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 430-7]] | |- |767 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 431-5]] | |- |768 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 432-3]] | |- |769 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 433-1]] | |- |770 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 434-9]] | |- |771 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 435-6]] | |- |772 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 436-4]] | |- |773 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 437-2]] | |- |774 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 438-0]] | |- |775 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 439-8]] | |- |776 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 440-6]] | |- |777 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 441-4]] | |- |778 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 442-2]] | |- |780 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 444-8]] | |- |782 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 446-3]] | |- |783 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 447-1]] | |- |784 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 448-9]] | |- |785 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 449-7]] | |- |787 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 451-3]] | |- |790 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 454-7]] | |- |791 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 455-4]] | |- |792 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 456-2]] | |- |794 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 458-8]] | |- |796 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 460-4]] | |- |798 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 462-0]] | |- |800 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 464-6]] | |- |801 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 465-3]] | |- |802 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 466-1]] | |- |803 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 467-9]] | |- |804 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 468-7]] | |- |805 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 469-5]] | |- |806 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 470-3]] | |- |807 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 471-1]] | |- |808 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 472-9]] | |- |809 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 473-7]] | |- |810 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 474-5]] | |- |456 |nieznany | style="background-color:#80FF89;" |sprawny |750 mm | |Jarosław ( Rosja ), ex Swiedłowska KW, Nr. 13 |- |} [[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]] [[Kategoria:Wąskotorowe wagony pasażerskie]] [[Kategoria:Zalążki artykułów]] [[Kategoria:3Aw|*]]'
Nowa treść strony, po modyfikacji (new_wikitext)
''''3Aw''' - typ polskich wąskotorowych wagonów pasażerskich produkowanych w latach 1957-1960 w [[Pafawag|Państwowej Fabryce Wagonów Pafawag]]. Większość wyprodukowanych egzemplarzy była przeznaczona dla kolei wąskotorowych w ZSRR początkowo jako [[2Aw]]. 75 sztuk zostało zbudowanych na potrzeby [[PKP]]. Po skreśleniu z PKP 2 wagony przekazano na kolej zakładową [[Kopalnia Węgla Kamiennego "Kazimierz-Juliusz"|Kopalni Węgla Kamiennego "Kazimierz-Juliusz"]] Zdjęcia Wagonu 3Aw: [http://swr.podkarpackakolej.net/wagony2/bxhpi.jpg Wagon 3Aw widok ogólny] [http://swr.podkarpackakolej.net/wagony2/bxhpi-in.jpg Wagon 3Aw wnętrze] == Lista wagonów 3Aw == Lista zawiera głównie wagony 3Aw/1 użytkowane na PKP {| class="wikitable sortable" !Nr fabr. !Rok prod. !Stan !Prześwit !Oznaczenie !Stacjonuje |- |563 |1959 | style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 407-5]] |Rogów |- |567 |1959 | style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 411-7]] |Krośniewice |- |591 |1959 | style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony |750 mm | |Berehowo (UA) |- |613 |1960 | style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony |750 mm | |Berehowo (UA) |- |615 |1960 | style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony |750 mm | |Berehowo (UA) |- |763 |1960 | style="background-color:#80FFFF;" |W trakcie remontu |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 427-3]] |Dynów |- |779 |1960 | style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 443-0]] |Sochaczew |- |781 |1960 | style="background-color:#80FFFF;" |odstawiony |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 445-5]] |Rogów |- |556 |1959 | style="background-color:#CA95FF;" |pomnik |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 400-0]] |Milicz |- |793 |1960 | style="background-color:#CA95FF;" |pomnik |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 457-0]] |Krotoszyn |- |564 |1959 | style="background-color:#80FF89;" |sprawny |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 408-3]] |Przeworsk |- |566 |1959 | style="background-color:#80FF89;" |sprawny |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 410-9]] |Przeworsk |- |786 |1960 | style="background-color:#80FF89;" |sprawny |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 450-5]] |Gniezno |- |788 |1960 | style="background-color:#80FF89;" |sprawny |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 452-1]] |Środa Miasto |- |789 |1960 | style="background-color:#80FF89;" |sprawny |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 453-9]] |MKW Sochaczew |- |795 |1960 | style="background-color:#80FF89;" |sprawny |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 459-6]] |Jędrzejów |- |797 |1960 | style="background-color:#80FF89;" |sprawny |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 461-2]] |Jędrzejów |- |799 |1960 | style="background-color:#80FF89;" |sprawny |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 463-8]] |Jędrzejów |- |557 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 401-8]] | |- |558 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 402-6]] | |- |559 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 403-4]] | |- |560 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 404-2]] | |- |561 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 405-9]] | |- |562 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 406-7]] | |- |565 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 409-1]] | |- |568 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 412-5]] | |- |569 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 413-3]] | |- |570 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 414-1]] | |- |571 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 415-8]] | |- |572 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 416-6]] | |- |573 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 417-4]] | |- |574 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 418-2]] | |- |575 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 419-0]] | |- |576 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 420-8]] | |- |577 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 421-6]] | |- |578 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 422-4]] | |- |579 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 423-2]] | |- |580 |1959 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 424-0]] | |- |761 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 425-7]] | |- |762 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 426-5]] | |- |764 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 428-1]] | |- |765 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 429-9]] | |- |766 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 430-7]] | |- |767 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 431-5]] | |- |768 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 432-3]] | |- |769 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 433-1]] | |- |770 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 434-9]] | |- |771 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 435-6]] | |- |772 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 436-4]] | |- |773 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 437-2]] | |- |774 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 438-0]] | |- |775 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 439-8]] | |- |776 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 440-6]] | |- |777 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 441-4]] | |- |778 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 442-2]] | |- |780 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 444-8]] | |- |782 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 446-3]] | |- |783 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 447-1]] | |- |784 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 448-9]] | |- |785 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 449-7]] | |- |787 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 451-3]] | |- |790 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 454-7]] | |- |791 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 455-4]] | |- |792 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 456-2]] | |- |794 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 458-8]] | |- |796 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 460-4]] | |- |798 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 462-0]] | |- |800 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 464-6]] | |- |801 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 465-3]] | |- |802 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 466-1]] | |- |803 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 467-9]] | |- |804 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 468-7]] | |- |805 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 469-5]] | |- |806 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 470-3]] | |- |807 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 471-1]] | |- |808 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 472-9]] | |- |809 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 473-7]] | |- |810 |1960 | style="background-color:#FF8080;" |złom |750 mm |[[Oznaczenia PKP:Bxhpi|Bxhpi]] [[Oznaczenia PKP:CETAR|00-380024 474-5]] | |- |456 |nieznany | style="background-color:#80FF89;" |sprawny |750 mm | |Jarosław ( Rosja ), ex Swiedłowska KW, Nr. 13 |- |} [[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]] [[Kategoria:Wąskotorowe wagony pasażerskie]] [[Kategoria:Zalążki artykułów]] [[Kategoria:3Aw|*]]'
Diff wszystkich zmian dokonanych podczas edycji (edit_diff)
'@@ -2,4 +2,6 @@ Zdjęcia Wagonu 3Aw: +[http://swr.podkarpackakolej.net/wagony2/bxhpi.jpg Wagon 3Aw widok ogólny] +[http://swr.podkarpackakolej.net/wagony2/bxhpi-in.jpg Wagon 3Aw wnętrze] == Lista wagonów 3Aw == '
Stary rozmiar strony (old_size)
11892
Linie dodane podczas edycji (added_lines)
[ 0 => '[http://swr.podkarpackakolej.net/wagony2/bxhpi.jpg Wagon 3Aw widok ogólny]', 1 => '[http://swr.podkarpackakolej.net/wagony2/bxhpi-in.jpg Wagon 3Aw wnętrze]' ]
Linie usunięte podczas edycji (removed_lines)
[]
Unixowy znacznik czasu „timestamp” dla zmiany (timestamp)
1675873310